Syukriah saim ♥ ♥ ♥



3october2012
Wednesday, October 3, 2012 @ 2:02 AM |

awak nak habis sem dah .. dari sem 1 smpai last sem sekarang nie :) tinggal practical je .. awak perasan tak kita dah setahun 8bulan ..ye saya mmg salah pernah lukakan awak . bukan HUKUM KARMA syg .. mungkin HIKMAH utk kita .. bulan september bulan paling perit untuk kita :( ..kain yg koyak kita boleh jahit sama sama semula .. tapi saya tahu hati awak umpama kertas yg ronyok kalau dibetulkan balik pun tetap nampak bekas ronyok tu :) lepas saya hilang sebulan .. awak seperti kekosongan.. ye saya dpt lihat itu .. terima kasih mencintai saya .. saya tak sangka seorang playboy dahulunya.. boleh mencintai juga wanita yg tiada ape lebihnya seperti saya ni.. saya tak sangka awak buat sesuatu yg gila hanya untuk saya :') awak sgt kenal siapa saya bgaimana saya ..awak dah rancang segalanya utk kita .. harap perancangan itu ALLAH setuju .. gmbr nie antara kenangan yg saya tak boleh lupa .. tersemat kemas dlm ingatan saya setiap detik yg berlaku ketika itu :) saya tak tahu knp ramai yg iri hati .. tapi masih teguh kita dgn hati ini .. mungkin zahirnya kita lagak seperti org bukan bercinta .. tapi saya tahu hati kita bersatu ..terima kasih .. kau sinar hati ini pelita kala hati berduka .. salam  :)


Older Post


Thanks for visiting my blog.


Story Me Heart Links

.